
Jeśli ciekawi Cię korzystna oferta kampanii SEO, skieruj się na https://seo4.net.
Przedsiębiorstwa i właściciele stron internetowych, którzy chcą pojawiać się na pierwszych pozycjach w wyszukiwarce, są w stanie to uzyskać na co najmniej kilka sposobów. Pierwszy, którego nie zalecamy, to próbowanie starań na własną rękę. Nie mając kwalifikacji w zakresie SEO i nie śledząc codziennie komunikatów o zmianach w algorytmie Google, trudno postępować właściwie i – najważniejsze – efektywnie. Kolejny sposób to zatrudnienie na etat specjalisty ds. SEO, jednak nie każda firma się na to decyduje powodu braku budżetu. Trzeci sposób to podjęcie współpracy z agencją SEO. Wydatki przeznaczone na takie działania można dostosować do możliwości finansowych zlecającego. Plusem zlecania działań agencji SEO jest to, że pomijając speców od SEO w pracują tam też eksperci od copywritingu, programowania, grafiki czy kampanii Google Ads, którzy służą rzeczowym wsparciem w tych obszarach.
Wybierz transparentną oraz sumienną firmę SEO
Polskich agencji SEO jest bardzo wiele. Na co zwrócić uwagę w toku poszukiwań podmiotu, która podniesie naszą widoczność w SERP? Polecamy postawić na firmę, która działa na rynku od kilku lat. Liczba agencji SEO, a również tych marketingowych i kreatywnych, z miesiąca na miesiąc się zwiększa, co nie zawsze zapewnia wysoką jakość usług. Współpracując z firmą, która istnieje od około dziesięciu lat, można mieć zaufanie, że dysponuje ona sporym doświadczeniem i może bez trudu zaprezentować pokaźne portfolio swoich poprzednich prac. Na stronach agencji SEO na ogół obecna jest zakładka z historią tzw. „kejsów”. Zanim sygnuje się umowę powinno się zapoznać się ze opisy takich przypadków, aby samemu przekonać się, jakich wyników można się spodziewać po danej agencji, a także to z jakimi branżami miała do czynienia i jakie trudności udało jej się rozwikłać. Najlepsza agencja SEO to taka, która działa transparentnie: pisze o planach zadań na nadchodzące tygodnie, a także przekazuje raporty z wykonanych działań i ich efekty.
Następny niebagatelny aspekt to spersonalizowana oferta i dostrojenie zakresu prac do profilu działalności prowadzonej przez klienta agencji. Jeżeli agencja SEO na pytanie ofertowe odpisuje w przeciągu kwadransa, a oferta wygląda jak uniwersalny szablon, powinien to być sygnał alarmowy. Po otrzymaniu zapytania pracownik kompetentnej agencji SEO powinien skontaktować się z zainteresowanym klientem, aby dopytać o dokładniejsze informacje o firmie, niezbędne do opracowania dla niej kompleksowej oferty. Chodzi o dane, których nie można odnaleźć samodzielnie online, jak przykładowo informacja o realizowanych przedtem pracach SEO oraz o kluczowych dla klienta usługach lub produktach, które zamierza wypromować.
Co o firmie SEO świadczy model rozliczenia jaki oferuje?
Ostrożnie należy podejść do agencji SEO, które sugerują współpracę z rozliczeniem się za wypracowany efekt. W takim modelu klient płaci agencji SEO wówczas, kiedy słowa kluczowe osiągną wskazane w umowie pozycje w SERP (przykładowo wejdą do pierwszej strony wyników bądź do Top3). To nadal często proponowany sposób rozliczeń, aczkolwiek wiąże się ze znacznym ryzykiem – można wszak osiągnąć natychmiastowe rezultaty łamiąc zasady ustalone przez Google. Codziennie aktualizowany algorytm dodatkowo nie ułatwia spełnienia obietnic składnych klientowi, z tej przyczyny dobra firma SEO nigdy nie gwarantuje osiągnięcia konkretnych efektów. Co do opłaty za działania agencji SEO, to rzadko bywa ona stała – często w pierwszych tygodniach po podpisaniu kontraktu konieczne jest zaangażowanie większego budżetu, żeby wykonać dokładny audyt SEO, a potem wykonywać wszystkie wynikłe z niego prace. W kolejnych miesiącach współpracy, jak witryna zleceniodawcy zostanie już zoptymalizowana, wydatki na prace bywają dużo mniejsze.
Siedziba firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]