
Przed przedsiębiorstwami, które wybierają się na targi lub organizują event promocyjny, nierzadko pojawia się dylemat, jaki gadżet reklamowy zamówić. Powinien on nie tylko przyciągnąć uwagę docelowych klientów, ale też nieść ze sobą pewną wartość, aby codziennie go używali i dzięki temu umacniali więź z marką. Produktem tego rodzaju jest m.in. torba z nadrukiem.
Torby z logo – warianty
Przeglądając ofertę drukarni zajmujących się nadrukami na gadżetach promocyjnych łatwo spostrzec, iż pod frazą “torba” pojawia się sporo artykułów. Są to miedzy innymi torby na zakupy – bardzo praktyczny i chyba najpopularniejszy gadżet reklamowy. Nadruk nazwy eventu lub logo na jutowych, płóciennych i bawełnianych torbach na ramię po prostu świetnie się prezentuje, a przy tym jest wystarczająco wytrzymały, żeby przez długi czas zachować się na materiale. Następnym atutem takich toreb jest ich cena. Zależnie od nakładu zamówienia oraz typu torby, koszt przeważnie zaczyna się od kilku złotych za jedną sztukę. Logotypy można wykonać też na torbach termoizolacyjnych, podróżnych czy na laptopa. Są to gadżety, które docenią np. organizatorzy dużych sympozjów oraz pokazów. Naturalnie, koszt toreb tego typu i wykonania druku na nich jest w takich przypadkach odpowiednio wyższy – dochodzi nawet do kilkudziesięciu złotych.
Nie tylko torby z logo?
Agencje prowadzące działania marketingowe przeważnie zamawiają więcej niż jeden typ gadżetów. Winny więc szukać hurtowni z gadżetami, która ma w ofercie jeszcze kilkadziesiąt innych produktów promocyjnych do zadruku. Wraz z torbami z logo firmy warto zdecydować się m.in. na nadruk na plecakach typu worek, zagłówkach czy pozostałych użytecznych produktach z tkaniny lub uzupełnić zamówienie o tradycyjne gadżety reklamowe, jak smycze, ołówki oraz długopisy, które wciąż są uwielbiane przez klientów.