
Pozycjonowanie Krakow - skieruj się tu po dalsze informacje o tej usłudze
Funkcjonują trzy popularne metody pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie okresowe.
Pozycjonowanie Lokalne
W pozycjonowaniu tego typu najistotniejsze jest połączenie frazy z nazwą danej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym bierze się pod uwagę przede wszystkim:
– kraj (np. “kompozytor Polska”)
– miejscowość (“saksofonista Kraków”)
– dzielnicę (“sklep rowerowy Jeżyce”)
Pozycjonowanie lokalne doskonale sprawdzi się w stosunku do firm lokalnych, które kierują swoją ofertę tylko do klientów zamieszkujących w tym samym regionie. Taka strategia pozycjonowania jest przydatna też wtedy, gdy przedsiębiorstwo ma niewielki budżet na reklamę i nie jest w stanie walczyć o pozycje na słowa kluczowe niezawierające dopasowania lokalnego, np. zamiast “restauracja amerykańska“, to “restauracja amerykańska Kraków”.
Pozycjonowanie Long Tail, a więc na tzw. długi ogon
Drugi typ pozycjonowania to solidne i sprawdzone rozwiązanie dla posiadaczy niskich środków na reklamę. Za sprawą stosownego dobrania słów kluczowych, nie tylko będzie można wejść w niszę związaną z konkretna branżą, ale także koszty reklamy w Google Adwords mocno się obniżą. Pozycjonowanie na długi ogon oznacza także znacznie mniejszą konkurencję. Kluczowe jest także to, że rośnie tendencja do wpisywania dłuższych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– obuwie Adidas Hard Court czarne sklep online,
– golarka Braun Seria 3 szara,
– smartfon Huawei P20 niebieski.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezmiernie ważne w szczególności dla sklepów online. Za pomocą tego rodzaju fraz, sklepy posiadające w swojej ofercie bardzo szeroki asortyment towarów mogą się jeszcze skuteczniej pozycjonować w Google.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe pełni specyficzną funkcję przed jednorazowymi bądź cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Święto Pracy, finały Pucharu Polski w piłce nożnej lub Dzień Kobiet. Ten typ pozycjonowania będzie wyjątkowo skuteczny, jeśli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie odnaleziona i wykorzystana odpowiednio wcześniej. Zazwyczaj pozycjonowanie okresowe stosowane jest w sektorze gastronomii oraz turystyki. Przeważnie trzeba zacząć je na dwa-trzy miesiące przed interesującym nas wydarzeniem, ażeby wyszukiwarka Google zdążyła na czas zaindeksować nową ewentualnie uaktualnioną treść strony internetowej.
Siedziba firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]