
Po więcej szczegółów o tym, jakie są cechy dobrej agencji SEO skieruj się tu.
Jeśli prowadzisz swój biznes i zakładasz dla niego stronę www, niewątpliwie z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, aby była ona widoczna jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. Jasne jest wszak, iż współcześnie widoczność w internecie jest jednym z warunków sukcesu, ponieważ to właśnie stąd duża grupa klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak wobec tego wybrać solidną agencję SEO? Polecamy kierować się sugestiami profesjonalistów.
Google doradza, jak wybrać solidną agencję SEO
Nie można zaprzeczyć, iż cała branża usług SEO, to znaczy działań skupiających się na optymalizacji stron www pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i nieprzerwanie rozkwita właściwie tylko za dzięki Google. Mimo występowania licznych opcji, jak między innymi Bing, Yandex lub Yahoo, w dalszym ciągu najważniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto potrzebuje być widocznym w internecie, powinien pracować na swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku usług, w których konkurencja jest mocna, z reguły jest to trudne bez konsultacji z fachowcami z firmy SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których idea SEO jest czymś nowym, i zamieściło krótki instruktaż, jak wybrać dobrą agencję SEO.
Podstawowe cechy solidnej firmy SEO
Pracownik Google z ponad 10-letnim stażem w prosty sposób tłumaczy, jak zatrudnić solidną firmę SEO, wymieniając wśród kluczowych cech m.in.:
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od gruntownego audytu strony,
- zdolność szacowania czasu i budżetu potrzebnego do zakończenia planowanych działań,
- zagwarantowanie witrynie opieki technicznej oraz praca nad poprawą jej użyteczności,
- stały monitoring kondycji strony oraz regularną analizę jej statystyk,
- zapewnienie stronie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
- zadbanie o całościową widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wyszukiwarce na pojedyncze słowa kluczowe.
Pracownica Google zaznacza także, że solidna agencja SEO w żadnym razie nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony internetowej jest procesem długofalowym, często dającym wymierne rezultaty zwykle po kilku miesiącach działań.